Welkom bij Zwarte Parels !

Mijn naam is Graciella Bruma en ik ben een beauty addict, ik kijk bijna nooit tv en kan in plaats daarvan urenlang achter mijn laptop zitten en youtube filmpjes bekijken. Het lezen van beautyblogs vind ik ook ontzettend fijn, ik koop ook geen product zonder eerst de reviews op deze sites te raadplegen. Mede dankzij deze blogs heb ik in de loop van de jaren een schat aan informatie en kennis op kunnen doen.

Alhoewel deze blogs de afgelopen jaren een bron van inspiratie voor mij zijn geweest, voelde ik een enorm gemis wanneer het aankwam op  gekleurde bloggers in Nederland. Als ik bijvoorbeeld meer wilde weten over een kleur foundation moest ik mijn informatie van Amerikaanse of Britse sites afhalen. Dat heb ik toch altijd wel een beetje  jammer gevonden.

Dus ik dacht, probeer het zelf dan maar eens. Et voila,na een hoop werk , werd Zwarte Parels geboren! Ik ben natuurlijk nog lang niet klaar met de layout van de site so bear with me ladies (en gentlemen). Ik hoop dat ik op deze site mijn bevindingen in beautyland met jullie kan delen, daarnaast zal ik ook lifestyle artikelen schrijven en misschien ook persoonlijke artikelen plaatsen.

Ik hoop dat jullie mij willen vergezellen op deze reis en wens iedereen alvast een hoop lees en kijkplezier.:D

XOXO, Graciëlla

3 gedachtes over “Welkom bij Zwarte Parels !

Geef een reactie

