Mac Rebel

rebel

Oh Rebel how I love thee. Let me count the ways. Je wist het nog niet maar ik ben gek op lipstick – mijn favoriete gedeelte van opmaken is uitvogelen welke kleur lippenstift ik ga combineren met mijn blush en eyliner. En net zoals bij alle grote liefdes, tenminste in dit geval, was het liefde op het eerste gezicht. De aantrekkingskracht was onvermijdelijk and I haven’t looked back since.

rebel2

Niet bepaald paars, niet bepaald rood , maar ergens ertussen in. Op de Mac website wordt de kleur beschreven als ‘levendig paarsroze’.  Deze lipstick zorgt als geen ander voor een zwoel, maar net geen vampy look.  Ik zal dan ook zeker een nieuwe tube aanschaffen wanneer deze op is. Het is een satin formule en laat een creamy opaak laagje achter dat niet te veel glanst.  Even tussendoor, excuses voor de niet zo nette tube, maar zoals ik al zei ik heb deze lipstick echt als een gek gebruikt.;)

Op de kleur en finish na vind ik de houdbaarheid van een lipstick het belangrijkst. Het laatste waar ik zin in heb is om elk uur mijn lippen weer bij te moeten werken. Aint nobody got time fo dat! En gelukkig is de houdbaarheid goed, de kleur blijft bij mij uren zitten en touchups zijn vrijwel niet nodig. Dit kan helaas wel betekenen dat de lipstick iets uitdrogend kan zijn, ik zorg er dus altijd voor dat mijn lippen van te voren goed zijn ingesmeerd met lippenbalsem. Ook lijkt het alsof deze lipstick geen voorkeur heeft wanneer het gaat om de kleur van je huid of haar. Ik heb eerlijk gezegd nog niemand gezien waarbij ik de kleur niet mooi vond staan. Zolang je maar durft zal het je prachtig staan. Beloofd.

Rebel heeft in ieder geval ‘must have’ status bereikt mijn lipstick stash, samen met Mac Creme In My Coffee. (Meer over deze kleur volgt nog.)  Rebel is online hier en hier verkrijgbaar, en aan de counters in de Mac store en De Bijenkorf.

Wat is de afgelopen winter jouw favoriete lipstick geweest?

XOXO, Graciëlla

2 gedachtes over “Mac Rebel

Geef een reactie

