Get to know me

Ik zie de laatste tijd op veel sites de get-to-know-me tags voorbijkomen, en vond het eigenlijk zo leuk dat ik er ook eentje heb ingevuld. Als je benieuwd bent naar mijn girl crush of wanneer ik voor het laats heb gehuild, lees vooral even verder.

  • Ben je naar iemand vernoemd? Ja, maar geen idee naar wie. Mijn moeder keek tijdens haar zwangerschap naar een film, en mijn naam stond in de aftiteling.
  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Tijdens het kijken naar de film My Girl.
  • Heb je kinderen? Nee.
  • Als je iemand anders was, zou je vriendinnen met jezelf zijn?  Ehh,  Laten we hopen van wel 🙂
  • Ben je vaak sarcastisch? Ik kan nogal sarcastisch zijn ja, maar ik probeer dat alleen te zijn met mensen die me goed kennen.
  • Zou je wel eens bungee-jumpen?  Ik heb altijd al eens willen bungee-jumpen, maar ik zal waarschijnlijk, letterlijk, een duwtje in de rug moeten krijgen.
  • bungee-jump

Bron

  •  Wat zijn je favoriete ontbijtgranen? Op het moment  een kom warme havermout gemend met een handjevol chocolade crueslie, het ziet er ontzettend smerig uit, maar trust me het smaakt heerlijk.
  • Het eerste dat je opvalt aan mensen? Heel cliché  maar, hun glimlach. Ook iemands uitstraling.
  • Welke kleur hebben je ogen? Bruin
  • Enge film of romcom? Ik ben zelf niet zo dol op romantische comedy’s, maar ik ben ook een enorme schijterd als het op enge films aankomt ! Doe mij maar iets met lekker veel actie.
  • Favoriete geuren?  Viva La Juicy van Juicy Couture en Untitled van Mason Margiela.
  • Zomer of winter?  Doe mij maar zomer( in suriname)

zomer-suriname

bron

  • Computer of televisie?  Computer, op mijn laptop kan ik tv programma’s  bekijken, dat gaat niet andersom op mijn tv 😉
  • Meest verre reis die je hebt gemaakt? Ik ben 2 keer naar Suriname geweest, dat ligt in Zuid-Amerika.
  • Gyy/girl crush?   Beyonce he
  • Waar ben je geboren? Rotterdam
  • Wat zijn je hobby’s? Muziek luisteren, lezen, leuke dingen doen met vriendinnen, werken aan m’n blog zwarteparels.wordpress.com
  • Wat zou je op die moment graag willen zien? Een gevoelstemperatuur boven de 0 graden wanneer ik opsta! Een bak Ben & Jerry’s ijs zou  ik ook niet erg vinden.
  • Heb je huisdieren? Nee, maar ik heb wel altijd een puppy gewild.
  • Favoriete film? Leon the Professional.
  • Heb je broers of zussen? Ik heb 2 broers en 1 zus.
  • Wat wil je later worden? Succesvol! Zowel in mijn privé leven, met een groot liefdevol gezin,  als met mijn blog.
  • Waarom ben je begonnen met bloggen? Omdat ik helemaal gek ben van make-up en andere beauty producten, ook omdat mijn vriendinnen en omgeving maar niet willen begrijpen waarom ik toch maar die paarse lippenstift nodig had ook al heb ik er al minstens 2 liggen, (zien ze dan niet dat dit een heeeele andere teint paars is?) en waarom ik in de zomer andere foundations draag dan in de winter ( ondertoon mensen, ondertoon!) En ook ook mijn Nederlands te verbeteren, ik ben hier geboren maar het blijft een lastig taaltje.

Pfoe, achteraf gezien toch best veel vragen, maar heel leuk om te beantwoorden!
Ik tag iedereen die zin heeft om mee te doen.
Laat een bericht achter met een link naar je tag zodat ik die van jou kan lezen;)
<3, Graciëlla

2 gedachtes over “Get to know me

Geef een reactie

