Zwarte Parels nu ook op Bloglovin

bloglovin

Lang voordat ik begon met bloggen op Zwarte Parels volgde ik al een boel blogs via de app Bloglovin. Ik ben echt gek op deze app en gebruik ‘m zelf dagelijks. Het enige dat je hoeft te doen is je e-mail adres invoeren  en bam, je kan in 1 keer alle blogs die je leuk vind volgen vanuit 1 plek in plaats van elke keer de sites apart te moeten opzoeken.  

Het heeft even geduurd voordat ik alles klaar had maar vanaf vandaag kan je Zwarte Parels ook via Bloglovin volgen 😀 Je kan de app downloaden via de Google Play Store en de Itunes  App store

<3, Graciëlla

2 gedachtes over “Zwarte Parels nu ook op Bloglovin

    • Ja inderdaad, maar dat neem ik maar even voor lief. Vind het echt super handig dat ik niet meer alle webadressen uit m’n hoofd hoef te leren.
      Je kan ook via de WordPress app reageren op je comments, doe ik ook meestal
      ❤ Graciëlla

Geef een reactie

