New Show : Girls ‘N Cocktails

girls-and-cocktails1

Als de naam van een nieuwe show een van mijn favoriete bezigheden bevat (cocktails, niet meisjes 😉 is mijn interesse eigenlijk meteen gewekt.  Toen ik er achter kwam dat Girls ‘N Cocktails door een bekende is bedacht was ik helemaal enthousiast! Girls ‘N Cocktails is een nieuwe talkshow dat wordt gepresenteerd door 3 dames die tevens ook meteen de doelgroep vertegenwoordigen. Zij bespreken verschillende onderwerpen met elkaar zoals daten, seks, carriëre, beauty, relaties etc. Kortom, een legio aan onderwerpen die ons vrouwen regelmatig bezighouden.

Verhaal achter de show – De show is bedacht door Rasheida Adrianus, nadat zij in 2010 een aantal weken naar Hollywood vertrok om te werken met mensen uit de entertainment industrie wist zij na haar terugkomst  100% zeker dat zij in deze branche wilde werken. Ze raakte enorm geïnspireerd door de hoeveelheid donkere vrouwen die daar actief waren binnen de entertainment industrie en ook prominente posities bekleedde, zowel voor als achter de schermen. 

In december 2010 besloot ze een cocktailparty te organiseren voor vriendinnen en nichten, er zijn uiteindelijk maar 3 dames komen opdagen maar dat mocht de pret niet drukken want het was hartstikke gezellig. De volgende ochtend lag zij op bed en plots maakt ze de connectie tussen hetgeen wat ze in Hollywood had meegemaakt en entertainment.  Ze werkte het uit en binnen een paar dagen was het eerste concept voor  Girls ‘N Cocktails geboren.

girls-n-cocktails2

Mijn toenmalige buurman is de eigenaar van Kameleon Musicgroup (entertainment &mediaproductiebedrijf) Ik belde hem op, hij vond het een leuk idee. Binnen 8 weken hadden we audities gehouden, een bar gevonden en de eerste pilot van Girls ‘N Cocktails geschoten.  dat was eigenlijk de eerste stap , want nu 3 jaar later, heb ik pas het product waar ik trots op ben. – Rasheida

En trots dat ze mag zijn ! Ik ken Rasheida al heel lang en heb haar ondernemerschap altijd stilletjes bewonderd. Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke product en kan niet wachten om de eerste aflevering te zien.  Vooral omdat we eigenlijk  maar weinig gekleurde dames op tv zien. Je kan de trailer van Girls ‘N Cocktails hier bekijken.

girls-n-cocktails3

De show zal te zien zijn in 23 Caribische eilanden , verder zal de show ook online te zien zijn.  Hou vooral de   website en facebook pagina van Girls ‘N Cocktails in de gaten voor de exacte tijden en data. 

<3, Graciëlla

Geef een reactie

