Opgemaakt februari 2014

opgemaakt-februari-20141.jpg

Hallo daar! De afgelopen maand heb ik een aantal producten opgemaakt, ik weet niet of het alleen bij mij zo is maar het lijkt alsof er bij mij altijd een hele boel producten tegelijkertijd opgaan. Ik vind het eigenlijk nooit erg, want dan heb ik weer een smoes om nieuwe producten te kopen 😀 Als je wil weten wat ik denk over de opgemaakte producten, click that ‘lees verder’ button. 

clarins-extra-comfort-cleansing-cream1.jpg

Clarins Extra-Comfort Cleansing Creme –  een heerlijk zachte cleanser die ik heb gebruikt om mijn make-up te verwijderen. Deze cleanser verwijderde bijna al mijn make-up moeiteloos, mascara ging alleen wat moeilijker. De reiniger is eigenlijk bedoeld voor de droge en fragiele huid maar mijn vette/gecombineerde huid had hier geen last van. Na het verwijderen van mijn make-up gebruik ik nog een aparte facewash om mijn gezicht te reinigen.

loreal-super-liner-perfect-slim

L’oreal Super Liner Perfect Slim – voor de luie dagen, dagen dat ik te vaak op de snooze knop heb gedrukt of dagen waarop ik geen zin heb om mijn fluidline van mac te gebruiken, komt deze eyeliner in penvorm van pas. De liner ligt lekker in de hand en ik kan binnen een mum van tijd een simpele cat eye maken.

bobbi-brown-corrector-deep-bisque1

Bobbi Brown Corrector Deep Bisque –  deze corrector heb ik aangeschaft op aanraden van een MUA toen ik op zoek was naar een nieuwe concealer. Ik had voor die tijd nog nooit gehoord van een corrector, ze werken namelijk iets anders. De perzik/oranjeachtige  kleur in deze corrector werkt geweldig om de verkleuringen die in de (donkere) huid ontstaan weg te werken.

ren-clarifying-toner1

REN Clarifying Toning Lotion – mijn volledige review over deze toner kan je hier lezen. Ik gebruik deze toner nadat ik mijn gezicht heb gereinigd met een facewash en volg deze op met een hydraterende toner. Ik heb al een nieuw flesje gekocht, zonder deze toner is mijn gezichtverzorging routine gewoon niet compleet.

mac-prep-prime-face-protect-spf-501

MAC Face Protect SPF 50 –  ik heb pigmentvlekken van oude puistjes op mijn gezicht, om verergering te voorkomen en omdat ik exfoliërende toners gebruik is het noodzakelijk dat ik zonnebrandcreme gebruik. Hoewel deze creme prima zijn werk deed  vind ik factor 50 nogal overdreven, we hebben hier in ons landje al niet zoveel zon en op een vitamine D tekort zit niemand te wachten.

Ik zou eigenlijk alle producten , op de MAC Face Protect na, opnieuw kopen. Tenminste, als ik niet zo een beauty junk zou zijn, ik heb namelijk  alweer nieuwe reinigers, eyeliners en correctors op het oog. Ik weet nu in iedere geval dat ik op deze producten kan terugvallen 😉

<3, Graciëlla

Geef een reactie

